توت فرنگی ارگانیک فروش عمده در فروشگاه آنلاین گل میوه

خواص توت فرنگی بسیار زیاد است این میوه سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است که به کاهش خطر ابتلا به شرایط جدی سلامتی مانند سرطان ، دیابت ، سکته مغزی و بیماری های قلبی کمک می کند.

توت فرنگی چیست؟
توت فرنگی یک میوه تابستانی بسیار لذیذ است. آنها در همه چیز از ماست گرفته تا دسرها و سالادها قابل اسفاده هستند. توت فرنگی یک میوه کم قند است و آنها را به گزینه ای خوشمزه برای افرادی که به دنبال کنترل یا کاهش سطح گلوکز هستند تبدیل کرده است.

فروردین تا اوایل تیرماه معمولاً بهترین زمان برای خرید توت فرنگی تازه است ، اما آنها در طول سال در سوپر مارکت ها در دسترس هستند. آنها خام و خوشمزه هستند یا در انواع دستور العمل های مختلف از شیرین تا خوش طعم پخته می شوند.

توت فرنگی برای کل بدن شما مفید است. آنها به طور طبیعی ویتامین ها ، فیبر و به ویژه مقادیر بالای آنتی اکسیدان های معروف به پلی فنول – بدون هیچ گونه سدیم ، چربی یا کلسترول را تحویل می دهند. آنها جزء 20 میوه برتر در ظرفیت آنتی اکسیدانی هستند و منبع خوبی از منگنز و پتاسیم هستند. فقط یک وعده – حدود هشت توت فرنگی – ویتامین C بیشتری را نسبت به پرتقال و مرکبات فراهم می کند.

 

خواص توت فرنگی های ارگانیک فروشگاه اینترنتی گل میوه

آیا  توت فرنگی ها هم توت هستند؟
این عضو خانواده رز واقعاً میوه یا توت نیست بلکه ظروف بزرگ گل است. توت فرنگی که برای اولین بار در رم باستان کشت می شود ، اکنون محبوب ترین میوه توت در جهان است. در فرانسه ، آنها در دوره ای به عنوان یک تقویت کننده قوای جنسی در نظر گرفته می شدند.

فواید سلامتی
ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی می توانند فواید سلامتی مهمی را ارائه دهند. به عنوان مثال ، توت فرنگی سرشار از ویتامین C و پلی فنول ها هستند که ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که ممکن است به جلوگیری از بروز برخی از بیماری ها کمک کنند.

علاوه بر این ، توت فرنگی می تواند مزایای سلامتی دیگری مربوط به آن را ارائه دهد:

حساسیت به انسولین

نشان داده شده است که پلی فنول های موجود در توت فرنگی باعث بهبود حساسیت به انسولین در بزرگسالان غیر دیابتی می شوند. توت فرنگی نه تنها خود قند کم است ، بلکه ممکن است به شما در متابولیسم سایر اشکال گلوکز نیز کمک کند.

محافظت از پوست

توت فرنگی دارای اثرات ضد التهابی است که ممکن است در هنگام استفاده موضعی از آسیب پوست جلوگیری کند. در یک مطالعه کوچک ، درمان های آرایشی مبتنی بر توت فرنگی از پوست محافظت شده در معرض ماوراء بنفش مضر (UVA) مضر ، به ویژه در ترکیب با کوآنزیم Q10.

مدیریت آرتروز

یک مطالعه کوچک نشان داد که مزایای ضد التهابی توت فرنگی همچنین می تواند از سایر قسمت های بدن از جمله مفاصل محافظت کند. برای مبتلایان به آرتروز و درد زانو ، توت فرنگی می تواند به کاهش درد و تورم و بهبود کیفیت زندگی کمک کند. در یک مطالعه ، بزرگسالانی که هر روز به مدت 24 هفته 50 گرم توت فرنگی می خوردند ، کاهش کلی درد و التهاب را تجربه کردند.

حقایق تغذیه توت فرنگی
توت فرنگی سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است که به کاهش خطر ابتلا به شرایط جدی سلامتی مانند سرطان ، دیابت ، سکته مغزی و بیماری های قلبی کمک می کند.

این همچنین یک منبع عالی از:

منیزیم
فسفر
کلسیم
پتاسیم
فولات
ویتامین K
مواد مغذی در هر وعده

یک وعده 100 گرم توت فرنگی شامل:

کالری: 91
پروتئین: 0.67 گرم
چربی: 0.3 گرم
کربوهیدرات ها: 7.68 گرم
فیبر: 2 گرم
شکر: 4.89 گرم
اندازه خدمت توت فرنگی

توت فرنگی یک غذای گلیسمی کم است و مانند اکثر میوه ها بدون چربی هستند. آنها حاوی قند هستند ، اما این فروکتوز است ، نه ساکارز یا بدیهی است که شکر اضافه شده است. فیبر موجود در توت فرنگی نیز جذب قندهای طبیعی را کاهش می دهد. تعدیل بخش های خود و نگه داشتن وعده های خود در حدود یک فنجان یا کمتر ، به شما در جلوگیری از مصرف بیش از حد کالری کمک می کند.

میوه و سبزی ارگانیک در فروشگاه اینترنتی گل میوه

نحوه انتخاب توت فرنگی

اندازه های متوسط را انتخاب کنید که محکم ، چاق و قرمز شدید باشند. پس از انتخاب ، آنها رسیده تر نمی شوند.

نحوه نگهداری توت فرنگی
توت فرنگی را در 0 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت) در یخچال نگهداری کنید. آنها را در بسته بندی سلفونی یازیپ کیپ ببندید تا آنها را حتی طولانی تر حفظ کنید.

توت فرنگی میوه ای همه کاره است که می تواند در فرنی، شیرینی ها، سالادهای میوه ، مواد پخته شده و سایر سالادها استفاده شود.

نحوه تهیه توت فرنگی – فروش عمده توت فرنگی

برای تهیه توت فرنگی به فروشگاه آنلاین گل میوه مراجعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *